Kesinkikle yuzustu uyumasini tavsiye ederim bnim kizim yuzustu yatiyor ve biz hiz gaz sancisi yasamadik hemde sirt kaslari da cok guzel gelisti basini daha dik tutabiliyor , tabiki kontrol etmeniz onemli kendini kurtarmasi lazim bizim cok sukur kurtariyor artik kendini