Zeyno111 Mesa33 Değişiyor canım bizde 4.aya atağında meme reddi yaşadık şimdi 8.ayda atak yaşıyoruz uyku gerilemesi Buda çok yıpratıcı oldu
Tugce1634 Mesa33 üzülmeyin geçicidir.ben de kaç kez yaşadım,hatta sorun var sanıyordum o zamanlar.açlıktan ağlar yine de içmezdi 50-60 ı zor içerdi dediğiniz gibi.bir süre devam ediyor.umarım çabuk biter
Mesa33 Tugce1634 sabah yine vermek istedim inanın bütün enerjimi aldı. Böyle devam ederse nasıl gelişecek nasıl dirençli olacak. İnşallah dediğiniz gibi olur.
Tugce1634 Mesa33 ek gıda zamanı da zorlu oluyor:( şuan o aşamadayım mesela 9.5 aylık benim kızım.7-8 ay aralığı asla yemek istemiyordu.şükür şimdi düzeldi biraz tabi ama birgün iyiyse birgün zorluyor.Allah yardım etsin hepimize.acaba başka biberon verdiniz mi onu da mı kabul etmiyor.
Mesa33 Tugce1634 verdim. Suyu severek içtiği, tanıdığı biberona süt koydum. Bi iki yudum aldı onu da içmedi. Aylar sonra ilk defa adet oldum. Ve ilk adet gününden itibaren böyle. Tesadüf mü bilmiyorum yoksa tadı mı kötü. Tadına da baktım aslında