Mesa33 Kızım 5 ay 20 günlük. Anne sütü alıyor ama sağıp veriyorum. Normalde 100-120 cc içerdi şimdi 2 saat de geçse 6 saat de geçse 50 - 60 cc zor içiyor. 3 gündür böyle. Geçici midir.
Elif2302 Mesa33 benim ikizlerim var 10 aylıklar düzeltilmiş 8 aylık.Doğduklarından ber yaşıyorum bu durumu.diş işin içine girince iyice arttı iştahsızlık.Bazen doymak bilmiyolar bazen de hiç ağızlarını açmıyolar dönem dönem değişiyor.Gecici yani.2 gün önce günlük 800 ml süt artı ek gıda alan bebeğim bugün 100 ml süt içti doğru düzgün de ek gıda almadı hep değişiyor
melinaaa Mesa33 geçici olduğunu düşünüyorum zorlamayın istediğinde devamını içer zaten bide şey sorucaktım konu ile alakasız ama siz 4.ay atağı yaşadınız mı?
Kelebegimmmm Mesa33 tamamiyle aynı durumdayım. Endişe edyrm. Kilodan gectim çok sıcak susuz kalır diye
Burcubyk55 Mesa33 14 aylık kızım ayni sıkıntı bizdede var 1 haftadır içtiği yarım kase çorba oda zorla. Kabus gibi 😒 Uykusunda devam sütü içiriyorum az da olsa öyle besliyorum 😒
Mesa33 melinaaa aç aç bekliyor öyle. 4.ay atağını uzun uzun yaşamadık ama bi hafta çok zorladı bizi. Yine biberon reddi, ağlamalar, uykuya direnme hepsini yaşadık. Kısa sürdü neyse ki.
Mesa33 Kelebegimmmm sizinki kaç aylık. Bezi turuncu renk oluyor. Çiş az yapıyor kısır döngü resmen. Diş belirtisi de yok çok endişeleniyorum ben de
Kelebegimmmm Mesa33 5 ay bir haftalık benim. Turuncu leke oluyr az beslenince. Elimden bişe gelmiyr zaten sağıp besliyrm yine de yemiyr
ezgizehra Mesa33 idrar yolu enf olabilir mi acaba bizdede sadece iştahsızlık ve çişli bezde azalma vardı sıcaklardan sanmistim
Mesa33 ezgizehra aynı belirtiler var. Kız bebek olunca idrar tahlili çok zor oluyormuş. Siz nasıl yaptırdınız zor oldu mu
Burcubyk55 Mesa33 zor oluyor ya görünce böyle bi soru cevap vermek istedim Çünkü tam bi kabus bekle bekle yapmiyor yada az yapıyor oda kayıp bezine gidiyor 14 aylık Yeni yaptırdık yürüdüğü içinde kaydı idrar torbası zor aldık valla 2-3 idrar torbası degistirdik
ezgizehra Mesa33 uyurken pek yapmaz çocuklar en doğru sonuç sabah idrarından anlaşılır zaten sabah uyanınca bezi acın hemen takin işte zor ama dikkatli şekilde tam kapatmali yanlari ve ozellikle alt vajina girisinin altindan kapsama li .idrar ordan aşağı aktığı için sızma yapmaması lazım. kontrol edin 15 dk.da bir hemen yapınca yarim saat içinde hastaneye ulaştırın
Mesa33 ezgizehra saat 2 ye randevu aldık. Çiş beklersek muhtemelen yarın işimiz bitmez gibi. Sondayla alsalar diye düşünmeye başladım
Tugce1634 Biberon lastiğini değiştirip bir üst numaraya geçtiniz mi acaba.o dönemlerde benim kızım da yapardı böyle.biberon akışı azdı o yüzden istemiyormuş,zorla içiyormuş.
Zeyno111 Mesa33 Diş olabilir atak olabilir geçici olduğunu düşünüyorum sıcaklar bile etki ediyor kuzulara kime etmiyor ki ısrar etmeyin sürekli teklif edin zorlamayın ☺️
Zeyno111 Mesa33 Değişiyor canım bizde 4.aya atağında meme reddi yaşadık şimdi 8.ayda atak yaşıyoruz uyku gerilemesi Buda çok yıpratıcı oldu