Vegaferonun içinde şeker, 2 tür paraben, deiyonize su yani akü ve ütü suyu olarak kullanılan bütün vitamin ve minerallerinden ayrıştırılmış insana zararlı olan su, bi de sodyum hidroksit var. Bu da soda olarak geçiyor onu da araştırdım insan kullanımı için zararlı. Yani bu ilaç baştan aşağı zararlı. Dün 4. ay aşımız için gittiğimde hemşireye söyledim o da dedi bana bütçeniz varsa başka alın diye. Ben de çocuğuma kullanmam dedi. Ben araştırmalarım sonucu Bestiron aldım. Eczanede 75₺. İçinde ayrıca C vitamini de var bu da demirin daha iyi emilimini sağlıyor. Gluten, Allerjen, Solvent, GDO, Kaplama, Koruyucu, Nişasta, Şeker, Ağır metal, Pestisit bunların hiçbiri yok içinde.
4 aylık bebeğe su bile verilmezken içeriğinde böyle şeyler olan ilaçın devlet tarafından verilmesi de çok garip ayrıca!