Bir kac gün önce kızıma 4. ay asisindan sonra ebe kan damlasi verdi ama gaz yaptı çocuğa çok huysuz oldu netten yan etkilerine bakayim derken farkli yorumlar okudum bu damlanin paraben içerdiği filan yazıyordu .kullanıp memnun kalan veya sorun yaşayan var mi