Aysen58 ev hanımıyım, görümcemin eşinin işyerinde bir beyefendi olmuş. Eşine test yaptıklarından negatifti, daha sonra görümcem birkaç gün sonra oğluma hediye alıp getirdi ama aynı eve girmedik sepetle vermişti o gün Avm dönüşü rahatsızlandı kızıyla birlikte 3 gün önce öğrendik ki eşiyle testleri pozitif. Taşıyarak bize kadar bu hastalık geldi