Serpil123455 bence kaldirmana gerek yok canim eger kilo alimi iyi ise ve sarilik riski gectiyse. Onlar zaten kendileri ayarliyorlar, benim bebegimde 2 aylikken az uyanirdi gece uzun uyursu, 3 aylik olduktan sonra kendiliginden gece beslenmesini arttirdi ve daha sik uyandi. Demekki ona ihtiyaci vardi dedim ona uydum ve 4uncu ayinda yine kendiliginden azaltti😂