ayseoztas benım kızde bugun tam 4 aylık oldu sadeve anne sutu alıyo sabahlra kadr uyumuyorz hala ayagımda suan ben 6 ayı beklıyım dıyodum erken degıl mi , yada tek kasık olarak baslasam mı acaba? Doktor bana bıraktı dün ıstersn verebılırsn demıstı siz şimdi oyle yazınca dedim bir umut 🥰😍