CemreKerem gece 11 de uyumuş 4 saat sonra gece 3 te emmeye uyanmış. sonra sonra 5 saat uyumuş 8 de uyanmış. sonra 9 da yatmış 3 saat uyumuş 12 de kalkmış. bu düzenler cok normal. benim kızım 2.5 aylık . bizim uyku düzenimiz sabah 8 de bitiyo ama bende 1 kere emziriyorum. gece 11 de uyku 3-3,5 da uyanıyo alt değiştir emzir tekrar yatır 7,5 yada 8 de kalkıyo benimkide her seferinde 4-5 saat uyuyo gün icerisindede 2 saat uyuyo 1 saat ayakta. sonra tekrar uyuyo. ama bunun için düzen oluşturmanız lazım tabi.