Annisss bezsiz dediysem çıplak demedim😃 kilotta kalır kakası. Zaten kaka yaparken yakalaman daha kolay olur. Bezsiz dolaştırdığında tek başına degil gözün üstünde olması 20dk bi saat filan tüm gün değil. Burda vermem gereken mesaj ıslaklık hissi çocuk çiş yaptığında pacadan akacak ve onu yaparken çişşş diye ses çıkarcan. İşaretleşeceksin. Sonrada wc götürüp yıkarsın bak üstün pis oldu biz buraya yapıyoruz bezsiz durmak harika biley popomuz sıcakta pişmez terlemez gibi şeyler de konuş anlat. Bir iki aya hazır olur. Silebilecegin bi yerde tut mesela çocuk odasında vakit gecirip oyın oynarken bezsiz tut halısını kaldır kacırdıgında çişşş diye işaretleştiktrn sonra kolayca yeri silebilirsin.