1 bucuk aylık olduktan sonra tabiri caizse ele geldikten sonra yazın her gün kışın 2 güne bir ama şuan çok küçük iki güne bir yıkayın. yıkamadığınız gün de elinizi yüzünü yıkayın ve pamuk su ile silin çok sıcak bebekler banyo yapınca cok rahatlar. hafta bir falan çok kötü olur cocuk o kokmasa bile sizin teninize vs değiyor sonucta ve bebeklerin ter bezleri oluşmadığı dan terlemiyor diye düşünmeyin kafasından terler basta büyüdükce olusur.