ElifDemir öyle tabi canımm haklısın ama ben emzikten bişey olacağını düşünmüyorum biberon gerçekten etkili oluyor oğlum 3 aya kadar hiç biberon vermemiştim çok kötü hastalandım kullandığım ilaçlar yüzünden 4-5 gün mesela günde 3 sefer fln biberonla mama veriyordum oğlum biberondan rahatça içmesi hoşuna gitti heralde 3-4 gün meme reddi yaşadım maalesef. Kesinlikle Emmek istemiyordu. Emmeyi bırakacak korkusu ile fln ilaçlarımı hemen bıraktım mamayı da kestim biberonu da vermedim bi daha. Biberon kullanmaya gerek kalmadı ztn oğlumla hiç ayrı kalmadım hiç bırakmadım kimseye de hep birlikte olunca sürekli emzirdim.
tabi bu durumdan dolayı da ek gıda döneminde biberondan su içiremedim😂