anne15 bugün daha doktor ile bu konuyu görüştüm 6.aydan önce önerilmiyor bebek anne sütü veya mama ile besleniyorsa zaten suyunu oradan alıyor onlar %90 su içeriyor sütünüzü sağıp bekletirseniz suyu görürsünüz mamaya da zaten bir ölçeğe 30 Cc su koyuyorsunuz bunlar bebeğe yetiyor çölde bile olunsa ek suya ihtiyaç yok ha 6 aydan önce bir iki damla su hiçbir şey yapmaz hazır veya kaynamış ılımış olmak şartıyla ama su veriyorum diye bebeğin midesini doldurmak gelişme geriliğine yol açıyormuş bilginiz olsun havalar sıcakladığında anne de bebek de terleyerek fazla su kaybeder Bunu da anne daha fazla sıvı tüketerek telafi edebilir