anne15 3,5 aylığız su veriyo musunuz siz ? Havalar cok sıcak diye verelim diyolar ama dra sormadım oda 3 ay kontrolumuzde bsy dememişti
TalentedMom anne15 Eğer sadece anne sütü ile besleniyorsa vermene gerek yok zaten anne sütünün %87 si su fakat Mama sa veriyorsan su verebilirsin benim oğlum 4 aylık hem anne sütü hem mama ilke besleniyor doktorun isteği üzerine veriyorum ama suyu hiç sevmiyor
iremgg anne15 Merhaba, vermelisiniz. Su ihtiyacini anne sutunden karsiliyor gibi gorunse de havalar cok sicak, suyu terle atiyor, bobreklerin saglikli calismasi, idrarin kristallesmemesi icin su sart. Ben dogdugundan beri su veriyorum.
HindistanCevizi anne15 benim oğlum su icmeyi hic sevmiyor biberonla icmeyide beceremiyor su verdigimde tukuruyor napcagimi sasirdim
Canpare2 Eğer sadece anne sütü ile besleniyosa verilmeye gerek yok ama ek olarak mama veriliyorsa verilmesi şart ama yinede sen ver su ihtiyacı çok oluyo benim bebeğim bile biberini bitiriyo nerdeyse çok sicak
anne15 Canpare2 sadece emiyo . Aventin alıştırma bardagı var ama tereddütteyim ilk alınan önsüt su ihtiyacını karsıladıgıı söylendiği için
anne15 TalentedMom sadece emiyo bizim su an . Bende su ihtiyacını karsıladıgını biliyorum ama buyuklerim ısrarcı
anne15 Tesekkür ederim ben bi doktorada sorayım en aızından ver dersede aventin bardağı uygun mudur bilmiyorum meme reddi yasamak istemiyorum daha yeni düzelmeye basladık
Mom091 anne15 aventin alıştırma bardağı 6 ay ve üzeridir. Küçük bir suluk mu desem bilemedim ama marketlerde bile satılıyor onlardan almalısınız. Aventin ucu geniş. Bebeğiniz için uygun olmaz. Bir bebek mağazasına gidip ayını söylerseniz dediğim suluktan verirler. Ben sadece emdiği dönemlerde 5 aylıkken su vermeye başlamıştım ama bu yıl çok sıcak. Doktora danışın en iyisi🌸
Talhatas Bebekken su verilmediği zaman büyüyünce de içmiyorlar ve sevmiyorlar çok kişiden duydum bunu benim 28 günlük bebeğim ve biberonla veriyorum ne zaman bırakırsa o zaman kesiyorum 30 cc ye kadar içiyo ve beslendikten sonra veriyorum suyun zararı olmaz idrar yollarına da iyi gelir
guney_ve_sarpin_annesi Benimki 2 aylık baya içiyor havada çok sıcak malum. Emzirsemde mama da versem su veriyorum. Terliyor birde .
guney_ve_sarpin_annesi Bende nasıl su veriyorsunuz onu sorayim ben içme suyunu kaynatıp soğutup (oda sicakligi) veriyorum. Cam biberonda muhafaza ediyorum
anne15 TalentedMom sütüm var cok sukur ama saatte bir emiyo oda düşündürmüyo değil aslında susar o kadar sürede diye