Merhaba, benim kızım 2 aylık ve biz de aynı sorunu yaşıyoruz. Çok terliyor, yatak su oluyor. 2 gün önce 2 ay aşılarımızı yaptırdık ve bu yüzden sürekli ateşini takip ediyorum. Kızım ne zaman çok terlese vücut ısısı 35 civarı çıkıyor. Bu arada alından ölçüyorum. Kol altı ya da popo 36 civarı oluyor. Aynısını yaşayan oldu mu acaba?