Oyku1801 Mom090 yok ateş bittiğinin ertesi günü başladı bu döküntüler havalar berbat sadece zıbın giydiriyorum sadece duştan sonra çorap giydiriyorum sonra çıkarıyorum
Oyku1801 mavisimmm20 rota aşısı yaptırmadığınızda sonuç çok daha kötü oluyor emin olun.bizim 1.dozda hiç bişey olmamıştı bu 2.dozdu ama ben açıkçası aşıdan olduğunu düşünmüyorum
Oyku1801 elmaliturtam bizde tam tersi anne baba 6.hastalık şüphesinde doktor isilik diyo:/ ama sanırım bizi idrar tahlili falan yanılttı pazartesi tekrar gidip konuşucam doktorla geçmezse
elmaliturtam Oyku1801 bu ay hemen hemen her gelen çocuk 6.hastalık dedi bu aylarda salgınmış. Kan, gaita,idrar tahlilleri temiz hatta tahliller temiz çıkarsa direk 6.hastalık deriz demişti daha döküntüler çıkmadan. Umarım bir an önce geçer bebeğinizinde
ikiz-annesii Oyku1801 Bizim doktorumuz döküntü için bir haftaya kadar geçer demişti ama iki tüm surdu bİzim belki verdiği damlanın etkisindendir canım ama iki türlü de yapılacak şey duş. Çok geçmiş olsun rabbim sifa versin 🌼
Oyku1801 Zeynebsmom evet öyleydi sanırım geçti çok şükür duş sonrası nemlendir demişti doktor öyle yaptım
Glin89 Oyku1801 6. Hastalık göğüs ve sırtta olur sadece 3 5 gün süren ateşten sonra vücudda döküntü olur oğlumdan biliorum bu biraz alerjiye benziyo ateş aşıdan kaynaklı olabilir hala devam ediyor mu ateşi
Oyku1801 Glin89 yok yok ilk 3 gün ateş vardı 3 günde bu kurmızılık oldu geçti ama sanırım isilikti çünkü kafa derisinde Bile vardı sık sık duş aldırıp nemlendirici sürdüm arada sudocream sürdüm geçti