
kızlar bebeğim
pazartesi günü rota aşısı oldu akşamına ateşi çıktı Normalde sakin olmasına rağmen 2gün ateş ve katılarak ağlama huzursuzluk üstüne acile gittik aşıdandır dediler nolur nolmaz idrar tahlili istediler sonucada kum olabilir dediler çarşamba günü çocuk doktoruna gittik kum olayı için tabiki, perşembe akşamı kırmızı döküntüler başladı bi artarak bi azalarak cuma günü tekrar doktora gittik doktor isilik dedi.az önce 6.hastalıkla ilgili bi post gördüm bikaç gün ateş üstüne döküntüler falan benziyo.yüz göz kapakları kafa derisi boyun göğüs sırt kısacası bacakları be ayakları hariç her yerinde döküntü var Resimde az görünüyo ama baya var
Başına gelenler bi fikir verebilir mi ?
Bugün 3.gün olcak sabah uyandığında döküntü devam ediyorsa, ateşle başlaması 6.gün
geçmezse gene gidicem doktora ama bi fikir verin isilik mi 6.hastalık mı başla bişey mi sizce