Rzgr evet ben internette bir kişide gördüm ve bunun için bir kitapta var,en yakın zamanda edineceğim.amacım elbette şuan bezi bıraktırmak olamaz:) çok küçük.sadece denedim ve tuvaletini zamanı geldiğinde oraya da yapabileceğini göstermek istedim.cahil bir insan değilim,zorla oturtup buraya yapacaksın demiyorum :) dediğiniz gibi bir iletişimdi bu.ve ilerisi için ne alayım,nasıl yapayım tecrübeli kişilerin yorumlarını okumaya geldim :)