Gamzeli ben de zaten denedim canım.oturmak istemezse asla zorlamam.bir kere denedim.baktım yapıyor.her çişte oturtmuyorum zaten yanlış anlaşılma olmasın.ben yaşımda brakmışım bezi.doktora da danışmak istiyorum bu konuyu en yakın zamanda.nette birini gördüm,o bebekte 9 aylık.lazımlığa başlamış kadın.şaşırdım,gece bazen çiş yapmayınca denedim,oturunca yaptı.sabahları deniyorum işte