Bmk aslında Samet bey çok iyi memnunum yani. Ama hastane ile ilgili geçen gğn bir haber çıktı yani aslında o hastane mi bilmiyorum ama. 2 günlük bebek öldü ya haberlerde çıktı medical palace da yoğun bakımda ebeler bakmamış sanırım nefessiz kalmış bebek ölmüş medical palace dediler ne kadar doğru bilmiyorum öo yüzden değişmeyi düşünüyorum ama Samet hoca iyi siz neden değiştireceksinzş