Betulcukur canım tekden İSA ÜZÜM ve AHMET KAMALIYA sakın gitmeyin tavsiye etmiyorum ben denedim gördüm çokta iyi tanıyorum Ahmet kamalıyı tavsiye etmiyorum asla iyi bir doktor değil ve aşırı hastası var önerisi var dinleme diğer tekten çocuk doktorlarını bilmiyorum ama ben gidersem dünyam hastanesinde başak nur akyıldıza gidicem prof hem fakültede hem dünyamda 👍🏼 Muanesi ne kadarsa ne kadar ben yaşadıklarımı yaşattıklarını bilirim Ahmet Kamalı bigisiz bir doktor kesinlikle mesleğinden şüphe ediyorum bebeğimi her götürmemde sürekli birşey anlamayıp fakülteye sevk etti tedavi hiç bir şekilde yapmadı tek kendi başına konuşuyor bayadır bende arıyorum doktor araştırıyorum ama 2 3 doktora gidiceğime 1 doktora giderim dedim sonuç alamadım sizinkide atopik olabilir egzama benimkindede oldu hatta fakültede AHMET KAMALIYA ONDAN ÜSTÜN DOKTORLAR SİNİRLENDİ resmine falan baktılar bebeğim hakkında ölücek dediği için hiçte bir sorunu yok çocugun