Busraninannesi Afa neden 8 kez uyutuyirsunki ben 3 kez uyutuyorum oyuncakla falan oyalabdirmaga çalış uykusu baya gelsin o zaman çabuk uyur belki canim
Meryaku AlyaBademm benim oğlum 2 aylık sallayarak 1 saate yalın uğraşırdım ağlar öyle uyuyordum sonra sallamadım yarım saatte kendi kendine uyuyor maşallah sallanmayı sevmiyormuş galiba ne mutlu inşallah değişmez 😂
Busraninannesi ozlemyrt benim kızım doguldugu günden beri emzik almadı ki evet ayağımda sallarken 1 saat hep ninni açardım ama bugün ninni falan acmadim öyle uyudu kaldı bende şaştım valla dune kadar bana eziyet ederdi bugün tam 3 kez kendi uyudu
Nisarabia27 Busraninannesi yok kuzum ya benimkiler uyumuyor denemediğim şey kalmadı hele küçük uyuması o kadar zor bir çocuk ki 🙄🤦♀️