Merhaba güzel anneler benim kızım 5 bucuk aylık ve bugün kendi kendine uyuyor yani normalde 1 saat sallardım ayağımda sonra uyurdu bugün öyle yatağına koyuyorum kendi kendine done döne 10 dakikaya uyuyor valla o kadar mutluyum ki anlatamam sizin bebeklerde bu aylarda öyle yapdimi?