BBM merveoyku_909420 anladim canim valla benimki 2 aydır zorla emiyo uyutuyorum da emziriyorum yani kilo muhabbeti insanı çok üzüyo ya valla şöyle güzelce bol bol emseler nolur sanki 😔
merveoyku_909420 BBM sevmeyen sevmiyor canım ama istikrarlı ol ve kesinlikle esin yardım etsin ben çok dedim yeter artık o zaman emzirmeyeyim diye onun sayesinde bırakmadım çok zor çok yıpratıcı bi de etrafın dedikleri bu an üzücü oluyor :(
Gamze88 merveoyku_909420 benimde bebeğim 3 aylık kilosu az. Şuan tam bilmiyom gecen ay 4915 ti. Kız bebek cok iştahlı değil bende mama takviyesi yapıyom kaşıkla sabaj akşm
merveoyku_909420 Gamze88 5000 5100 kilo bizimde ortalamaysa yakınsa üzülme bence ben artık öyle düşünüyorum
Zeyzey2019_ merveoyku_909420 bir ara ben de verdim ama antibiyotik şırıngası eğer kullanabilirseniz daha rahat oluyor. Hem ek gıda dönemi kaşık reddini yaşama ihtimaliniz de azalır. Öyle bir red var mı demeyin var valla.
Mukceik01 merveoyku_909420 ben dogdugunda siringayla vermistim suyunu bile meme reddi olur korkusundan kasikla yaptim bosver iyisini yapiyosun ama gogsunddn emmesi lazimki sutun olsun o duyguyu alsin benim. Kizimda ev disinds bi yerdr emmez baska odaya bile gitsem etrafa bakmaktan emmiyo hep aynj yerde emzirirsenkz zamanla dikkatinj ceken birsey olmaz biz mesela sadece emme ve uyuma icin odaya geliyoz diger seyker salonds oluyo
merveoyku_909420 Mukceik01 evet bu dönemler dikkati çok dağınık ama sagincada süt sanki artıyor gibi hissediyorum ben
gezentianne ysmn_cnyt Kaşık biberonun markası ne? Benm bebegm sadce anne sütü alıyor kaç marka biberon denediysem almadı cok memeci ve ben işe başlayacağkm 6.5 aylık oldugunda. Kaşık biberon düşünüyorm
ysmn_cnyt gezentianne eday esaycup zaten Google la yazınca ilk o çıkıyor bir kaç emzirme danışmanı da onu öneriyorlar
BBM merveoyku_909420 aynen etrafın dedikleri cidden insanı üzüyo birakcak heralde artık falan filan. Ben vazgeçmedim ısrarla devam ediyorum inşallah daha düzene gircek hiç istemiyo değil ama zorla ite kaka gidiyo işte şuan. Çok ama çok yorucu Allah hepimize kolaylik versin 😔
Mukceik01 merveoyku_909420 olabilir herkeste farkli oluyo demek KP02505146511 kio afadaki kizimim yazisi silemedim elinj attida yoruma oda katki sagladk say
merveoyku_909420 BBM baba sürekli demek ki sütun yaramıyor ter kokuyorsundur falan dediler bi an eye yapılacak en büyük hakaretler diyorum :(
BBM merveoyku_909420 valla ağzı olan konuşuyor canım kimseyi takmamak lazım. Yok artık ya tam tersi parfüm sıkmayın diyo uzmanlar sizin kokunuzu bilsin diye parfüm sıkınca asıl başka biri gibi algılayabilirmiş.
merveoyku_909420 BBM her annenin sütü bebeğine özel derler eğer dinleyecek olsam şimdiye sütten kesmiştim
Adelim Kasıkla veren arkadaslar bende yenı basladım vermeye bıberon tutmuyor ıse baslıcam ama kasıkla yedırmeye ugrasırken mama soguyor nasıl bır cozumu var