Kizlwr daha önce meme reddi sorunu yaşadım eskisi kadar yoğun olmasa da şu an da aralarda oluyor gün içinde sıcaktan sıkılıyor artık etraf daha çok dikkatini çekiyor ben de emzirme sonrası kaşıkla veriyorum sütumü sagip sadece anne sütü veriyoruz bebeğim zayıf bi bebek ama doktor iyi dedi kaşıkla sakıncada yokmus böyle beslenen annelerimiz varsa deneyimlerini yazabilir mi