-Tugce07- Esuka her beslenme de veriyorum 5 damla kadar yaklaşık 5 günde gördüm 3.ayada yaklaştı belkide bu yüzden rahatlamaya başladı bilmiyorum
Esuka -Tugce07- bizimki de sizin gibi olsaydı muhtemelen fayda görürdük yaklaşık 15 gündür damlayı kullanıyorum hala devam ediyor mukus. Yalnız çok düzenli kullanamadım belki ondandır
ErdeminAnnesii Esuka mrb süt alerjisi belirtisi sadece mukuslu kaka yapmasiydi baska belirti varmiydi
Esuka ErdeminAnnesii yüzünde kırmızılıklar olup geçiyor kakası gürültülü ve kokusu bi farklı sanki ekşi gibi ama bu belirti midir bilmiyorum . Bir de memede huysuzluk .
ErdeminAnnesii Kuzuannesi merhaba benim bebeğimde ısılik var doktor alerji değil dedi ama test yapmadı ama bende ısılik mi dglmi tam anlayamadım uyuyunca gdyor uyanınca hareket edince oluyor sizin kırmızılıj nasıldı size fotosunu atmak istedim ama olmadı
Esuka espalp haklısınız . Diyet yapıyorum fakat devam ediyor demek ki çoklu alerji neye alerjisi olduğunu henüz bulamadım . Yorumunuz için teşekkür ederim .