Merhaba Değerli anneler , benim bebeğim 2 aylık yaklaşık 1 ay önce mukuslu kaka yaptığı için doktorum süt alerjisi olabileceğini belirtti .yumurta , domates , süt ve süt ürünlerini kesmeme rağmen mukuslu kakası devam ediyor dana etine alerjisi olabilir fakat doktorum çok üzerinde durmadı yavaş yavaş diyeti açmam gerektiğini söyledi acaba şimdi diyeti açsam ilerde daha büyük bir problem olur mu doktor bebeğin bağırsaklarının bu duruma alışabileceğini , yapılan son çalışmalarda diyetin faydasının olmadığını söyledi.Sizlerden diyet yapmadan atlatan var mi bu süreci acaba ?