Merveeenurr _Mervee_ doğum yaptığın hastaneden evrak alıyorsun canm. Onu sgkya götürüyorsun. Onlar sana gün veriyorlar. O gün geldiğinde pttden alıyorsun.. Ortalama 45 gün içinde alabiliyorsun parayi
Meltemgunturkun Leylaaaaa yaa bende yarın gidip alayım madem çoktan yatmıştır çünkü martta doğum yaptım
Uykusuzzannee GamzeKeser eşime söyledim biz emekli sandığına bağlı olduğumuz için alamıyormuşuz o yuzden aramadım bende
Leylaaaaa Uykusuzzannee ben öğretmenim ve emekli sandığına bağlıyım ben aldım 300 TL yi. Bu parayı anne olan herkese veriyorlarmış
Brna-34 gmzekrsu benimde ödeme aşamasında yazıyor 2 ay oldu dogum yapalı hala yatmadi süt parası 202 tl olan yattı ama 300 tl olan yatmadı
gmzekrsu Brna-34 bende form doldururken görevli kadin ağustosta pttden kimliğinle gidip alabilirsin demişti bende haziranda basvurdum
gmzekrsu Oglusm Canli dogum yapan herkes o parayi alabiliyor cocugun kimliği çıktığında gidiyosun form dolduruyosun
Selcannn FrenchPress benim esin benim adına dogum parasına başvurdu ve almaya ben gittin 300 tl verdiler süt parasına basvurmamis eşim onu kaç günde aldınız acaba
Kereminannesiii FrenchPress kimliğinizle beraber PTT’den çekiyorsunuz. Bize bu şekilde bilgi verilmişti. PTT’den çektik