Ozka kaç aylık bebeğiniz
0-6ay bebekler için günde 2 defa 20 damlaydı diye hatırlıyorum ama ben gün günde 5 deda 4 er damla veriyordum rahatlatıyordu birde uguline diye bir gaz damlası varmış ben kullanmadım fakat çok iyi olduğunu duydum kullanan tanıdıklarım var bi araştırın isterseniz