Kkubu80 Ozka bizimkine Nurse harveys iyi geldi canim baya gazliydi sakinlestirdi gazini kendı cok zorlanmadan cikariyor ama tabi değişiyormus o cocuktan cocuga
MerveLiva Ozka Ozka bende nurse harves kullanyrum memnunum kendisi artık çıkartıyor gazını etkisini bi hafta sonra net bi şekilde görebiliyorsunuz günde üç kez bir çay kaşığı içir demişti bana
ZyNpYigit Ozka nurse kullndik hic bi ise yramadi doktor dogl srup yazdi aguline patr patr cikrtiodu suan sukur kndi ckrio😊
Glsmblm3 Kızlar sadece sab sımplex mi kullanıyorsunuz Biogaia ek var mı benim bebeğimde aşırı ıkınma sorunu var şuan 2 gündür sab simplex kullanıyordum biogaia 6 gündür kullanıyorum ama bebeğim uyumuyor resmen
Hale-kd Bende dün Sab Simplex aldım ama hemen etki etmiyor herhalde bu damla bebeğim çok huzursuz ne zaman etki eder ki 15 damla veriyorum. 😏
Kdrgrp Ozka benim bebegimde öyleydi fitille yaptiriyordum devamli 3 gun bekliyodum kakasi kendi yapiyodu oyle oyle normale bindi ama gaz sancisi hala vardi aptamilin prosyneo diye bi mamasi var onu kullandim asiri iyi geldiii aninda etti