asel_asya61 Dileka hayır izindeyken hiç maaş almadım. Bu ödenek maaş alamadığımız için zaten. Siz hem maaş alıp hem de böyle bir ödenek aldıysanız 170i arayıp öğrenin mutlaka. Bildiğim kadarıyla işyeri o parayı istiyor sonradan
Gizem37 asel_asya61 Olabilir canim onun etkisi vardir illaki çünkü 4 ayin brüt ücretini bölüyorlar ama benimde 5.050 olmasi lazimda raporum eksik gözüküyor ben temmuz 23 te ayrildim rapor ağustos 20 de baslamis yani 1 aylik ücretim yok 🙄🙄
eliffozpogda asel_asya61 canım bende 2 aylık bi yattı sonra 2 aylık bi yattı toplam 5 bin küsür. Ve 300 doğum 149 da süt parası yattı. Başka yatıcak mı yani ?
Dileka Zhdsngz umarım öyle olur fakat ben izindeyken maaşımı almaya devam ettim onun için bu yatan tutar biraz fazla gibi geldi bana iş yerine ödemem gerekebilir bu parayı
asel_asya61 Bercemdila65 e-devlette 4a/4b iş görmezlik ödeneği diye bir yer var. Ordan bakabilirsiniz
Hatime Para şu şekilde yatıyor. Doğum önce izne ayrılıyorsunuz ya doğum yaptığınız süreye kadar bi bu rapor ayrı yatıyor bide doğum yaptınız 1 ay oldu bide böyle bi para 1 defada 2 tarih aralığının parasını bi alıyorsunuz aynı şekilde iznini bittiğinde bi para alınıyor toplamda 4 taksit şeklinde para almış oluyorsunuz
ilknurcelik asel_asya61 nasıl yani siz mi başvurdunuz? Ben devlette çalışan bir öğretmenim ve ücretsiz izindeyim bizde alıyor muyuz?
asel_asya61 ilknurcelik hamileliğinizin 32.haftasında doktordan çalışamaz raporu almanız gerekiyordu. Aldıysanız çalıştığınız kuruma veriyorsunuz. Doğumdan sonra tekrardan Doğum raporuyla işyerine bildiriyorsunuz Ptt’ye yatıyor para
MerveBurak asel_asya61 benim raporum 24 aralıkta bitti. E- devletten bakıyorum hala rapor bulunmuyor diyor. Muhasebeye sorsun onayladım dedi. Sizce normal mi bu durum ne zaman e devlette görünür 🙄
asel_asya61 MerveBurak 170i arayıp başvuru oluşturmanız gerekiyor. Ben de bilmediğim için 2 ay gecikmeli aldım. Durumu anlatın yardımcı olacaklarıdır ama mutlaka başvuru yapmak için aradığınızı belirtin