Gizem37 en az 90 gün prim olması gerekiyordu. Asgari ücretli çalıştığım işimden 78 günde kaldım. 90 güne tamamlamak için eşim beni işyerinde çalışıyor gösterdi. 1 ay da öyle yatırıldı ssk ama yüksekten yatırdı eşim. Ondan böyle bir miktar çıktı sanırım. Normalde 5.050 olması gerekiyordu ama son 1 ay yüksek olduğu için 6500 yatırıldı