Miray2019 işte şükür çoktu ben sağsam günde 1 kiloyu geçiyordu ama hem sağ hem çocuk bak zorlandık zaten huysuz bir bebekti ilk 6 ay sağolsun annemle baktık o baktı ben sağdım sütümü zaten oğlum hiç uyumaZdı o zamanlar ek gıda da yoktu ya günde 1200 cc içerdi toplam ben extra dolaba 230-280 cc de koyardım ama işte kullanmaya gerek olmadı şimdi de tarihleri geçti attım sıcaktan iştahım kesildi bide peşinde dolanmaktan vaktim de olmuo yemek yemeye sütüm azaldı o dolaptaki sütler ziyan olmasaydı keşke ama içtiği kar artık napayım bu gidişle normal süt ya da mamaya alışmaz ve sütüm giderse diye panikteyim aç kalır 😔