Bahar47 sabah 9-10 gibi kahwaltı öncesinde bazen anne sütü içiriyorum erken kalkınca kahwaltı hazırlayana kadar aç kalmasın diye özellikle gece az içtiyse sonra kahwaltı da çık bişey yemez bence kahwaltıyla doymuyor lezzet tanıyor bu aralar küp küp patates kızartmamız favori onu sevdi yumurta peynir eskiden yerdi ara ara yemiyor peynirli yumurta menemen falan yapıyorum bazen kaşık maması içine karpuz şeftali çikek kayısı o an ne veresim gelirse o meyve yi rendeliyorum içine peynir keçiboynuzunun özü falan böyle anca öyle doyuyor sonra öğle uykusu 1 saat falan uyur çorba yediriyorum tarhana yıldız şehriye kıymalı kemik sulu faworimiz her daim yio şükür 🧿 sonra meyve falan veriom meywe çok seviyor bazen aç olduğunı düşünürsem süt veriyorum yine ama bu seferde akşam yemeği yemiyor günde 3 öğün yesin istiyorum ama akşam yemeği kültürü çok oturmadı sanki sıcaklar da etkiliyor tabi hergün mutlaka 1 kase yoğurt mutlaka yer bu aralar arı mama yı verdim ama içine yine meyve rendeledim sewdi öyle akşamları sebze ywdirmeye çalışıyorum genelde bende sebzeciyim ewde onlar oluo çorbayı ona özel yapıyorum ama yemekleri bizimkinden yiyor ama baharat tuzu ona göre ayarlıyorum