Adlk Hasderluna başıma gelmedi , ama muhtemelen iki iz olacaktır nasıl dışarıya taşıyor anlamış değilim yani bebeğe iki kez acı yaşatmışlar İnşAllah ateşlenmez canım geçmiş olsun
Hasderluna Aryemus_3 o kızarma şişme için çok normal diyorlar hepimizin kolunda iz var taa 6. Aya kadar olabiliyormuş, inşallah bizimki de tek iz olur da çabucak geçer
Deletedmom14 Bu benim 3.çocuğum. eskiden verem aşısı tutmusmu diye ölçüm yaparlardı yara izinden .Yani kabarması şişmesi gerekli zaten. Ama su an yok galiba o uygulama .bizim de sadece bacaktan oldu, verem aşısı daha gelmemis .haftaya tekrar canı yanacak😏
Hasderluna Deletedmom14 taksit taksit olması bir açıdan da iyi hepsi birden ağır gelebilir belki 😊 ben şişmesini falan kabul ettim de iki tane olmasa bari işte
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Hasderluna Herkeste sisme iltihap akma yapmaz. Kırmızı benek şeklinde aylar sonra cıkacak öyle minicik durabilir hatta iiz de kalmayabilir. Ama neden aynı iğneyi iki kere yaptı anlyamadım. Aşının tutup tutmadığın abakıldıktsn sonra tekrarlanabilirdi.
Hasderluna AyPerisiVeGokPrensininAnnesi o an yaptı hemen ben de bilgim olmadığı için bir şey diyemedim üstüne de bacaklarından yapınca çok ağladı ben de o halde hemen çıktım ordan bir şey soramadım sonuç olarak böyle kötü bir anımız oldu 😓 inşallah en kolay şekilde atlatır geçer
Ebruea Hasderluna bebeğimde yok ama bende var tutmadı diye iki tane yapılmış bana ama ikiside tutmuş iki tane aşı izim var kolumda
Deletedmom44 Hasderluna bişey olmaz dedi zaten ilk batırdığında olmadığı için iz kalmaz dedi ikincide yaptı aynısı size dediği gibi kabuklanıp yara gibi olursa ellemeyin hiç kendi geçer dedi