Selamlar herkese. Bugün 2. ay aşılarımızı olduk. Verem aşısını koldan yaparken bir kere iğneyi batırıp yaptı ama sanırım ilacın bi kısmı dışarı gitti, başka bir iğneye biraz daha ilaç koyup tekrar yaptı. İki tane aşı yeri olmuş oldu kolunda. Bir de aşıdan önce bana aşı yerinde kızarma, iltihap, şişme, yara vs olabilir demişti. Şimdi bu iki farklı noktada da aynı sorunlar olabilir mi? Başına böyle bir şey gelen var mı? Zaten daha önce hiç ateşlenmedi şu an çok tetikteyim ateşi falan çıkar diye 😓