Canını hiç sıkma canım benim bebeğim de mamayla büyüyor o lafı edenlere söyle, ya mamayı da tutmasaydi . Oğlum büyüdükçe mamayida tutmuyor çok zor bir durum Allah kimseyi evladiyla sinamasin 2 ayda sadece 200gr almış. Ve elimden gelen hiç Bir şey yok içmiyor çünkü.