Ebru38 soylenenlere kulaginizi tikayin. Durumunuzla ilgili belki yardimci olur bebisler aslinda meme ucunu degil kahverengi yeri emer. Benim bebisim de memeyi almiyordu ilk zamanlar. Bir ay ugrastim, Dusta emzirmeyi deneyin cok faydasini goreceksiniz. Ben o sekilde memeye alistirdim ve sadece meme gidiyoruz 5. aydayiz cok sukur. Ilk zamanlar cok zor ama sonrasinda cok severek emzireceksiniz. Emdikce surunuz artacak. Bol ten temasi yapin. Ustunuz ciplak bebegi de sadece bez ile ustunuze koyun. Orda uyusun uyansin memeyi koklasin. Dusta emzirmeyi de kesinlikle deneyin