Myplum Benim oğlumun ismini 50-60 yaşında İnsanlar bile söyleyemiyor bazen adı Alparslan oğlum ismini biliyor çağırdığımızda bakıyor ama tabi ki söyleyemiyor Ali olsaydı da diyemezdi orası ayrı 18 aylık benim oğlum da anne , baba , dede, mama , meme ( emzik ) , nene , epek ( ekmek ) bu , su , al , hav hav , hişt diyebiliyor sadece . Söylediğim herşeyi anlıyor komutlarımı canı isterse yerine getiriyor çünkü inatçı bir yapısı var , herşeyin ismini ve yerini biliyor benim için önemli olan bunlar