Asya 17 aylığa kadar 6 ay kreşe gitti ve kelimeleri sınırlıydı ve 2 kelimelik cümleler kurmuyordu. Ben çalıştığım için şuan ilgilendiğim kadar ilgilenemiyordum haliyle. Şuan sadece onunla ilgileniyorum ve 21 aylık 3 kelimelik cümleler kuruyor. Bunu nasıl yaptık? Her gün iki saat kitap okuduk, her uykusundan önce kitap okurum ve kitap hakkında onu konuştururum. Sürekli ona sorular soruyorum, ilk zamanlar cevap alamıyordum ama şuan resmen hikaye anlatır. Kendi adını soyadını yaşını benim babasının dedesinin Babane ananesinin adını mesleğini öğrettim. Her gün bir hedef koydum bugün Atatürk’ü öğretcem dedim öğrettim, bir gün para hakkında konuştuk, diğer hafta çiçek türlerini öğrettim, bir gün sadece bir şarkıyı çalıştık onu söyledi falan, bu aralar da ayna ayna söyle bana var mı benden güzelini çalışıyoruz mesela 😂 müthiş bir mesai gerekiyor. Sayıları, renkleri, şekilleri, İngilizce sayıları, zıt kavramları falan ben büyük mesai harcayarak öğrettim. Tabi bunlar hep oyun içerisinde, Kitaplar müzikler oyunlarla. Ezberle kızım deyince ezberlemiyor maalesef. Ve her söylediği kelimelede onu teşvik ve takdir ettim