Glsmblm3 merhaba bizde çok çektik ahh ahh gazı sancılarından. Bizede doktor ilk sap simplex i verdi sonra biogaia yı verdi. Benim bebeğim de erkek 4 aylık bir bebek. İnanılmaz gaz sancımız vardı. Bu aya kadar. Herkesle konuştum erkek çocuklarında çok daha fazla oluyo dediler. Zeytinyağı ile Masaj yap karnına ayaklarına. Düzenli aynı saatte kullan gaz ilaçlarını. Birde yemeklerine kimyon at. Kendinde rezene anason karıştırıp çay olarak iç. Ben bu şekilde geçirdim 4 ayı. Neler çektim neler. 4. Ayda bebeğim rahatladı. Gaz sancıları geçti. İlk zamanlar morarıyoldu ayaklarınaçı karnına çekiyordu uykusunda ağlıyo ıkınıyodu. Rabbim kolaylık versin canım