Smgsydn kullanıyorsanız ondandıe. 1 hafta ara verin ve gözlemleyin. Sonuca bakın bakalım değişiklik oldu mu. Ben 1 haftadır vermiyorum o ilacı, ıkınması gitti çocuğun rahat uyuyir. Eğer sizde de ıkınması geçerse doktorunuza bu durumu dabışın. Bizim yarın kontrolümüz var. Soracam bakalım vermeye devm edeyimmi, yoksa keseyimmi o ilacı