TutuKelesh benim de başta koku yoktu azalma vardı ben de bebeğime mama da veriyordum mamayı bırakmıştım sonra mamayı bıraktık diye oluyor sanırım dedim bir süre sonra koku da başladı emmemeye başladı falan sonra kontrolümüz vardı doktora gittiğim de anlattım idrar istedi kilo kaybıda olmuş enfeksiyon böbreklere zarar vermiş olabilir diye ultrason da istedi bu hafta da ona bakılacak