tgba17 çok normal artık bezi bırakmak istiyor:) vücudumuzdaki bizimide geceleri çişinizi tutan ADH hormonları onlarda da aktif, vu yüzden tutabiliyor, sabah açınca yapıyordur ama tuvalete lazımlıpabtutmanızı tavsiye ederim bir de tuvalet iletişimi aslı kitabu okumanızı