Zaral benim sgk yüksek yatıyordu. Siz neden onlara yatırıyorsunuz ? Asla kabul etmeyin. Benim en büyük avantajım hamile kalmadan önce işe girmiştim 2 yerden yatıyordu sigortam. Muhasebeci yakalanmadığın sürece sorun yok yakalınırsanda 1 ay sgk kesilir ceza olarak demişti. Şükür sorun yaşamadık. Ocaktada çıkış yaptım işten 1.996 TL yani nerdeyse 2.000 TL işsizlik maaşı alıyorum