mihrosum samsunda yaz aylarında owli marka uyku gurusu kullamdım 0.3 tog olanını almıştım ben ve sadece yarım kollu zıbın üzerine giydiriyordum. Bir güzel tarafı da yenidoğamdam 36 aya kafar geniş bir kullanım ömrünün olması. Geçen yaz (2-5 ay arası) kundal şekliyle kullandık. Bu yaz da (15-18 ay civarı olacak) kullancaz inşallah kolu bacağını açıp havaların ısınmasını bekliyoruz buraşar hala çok serin. Tavsiye ederim canım ☺️