Selam güzel anneler..💓
Emzirmek hiç bu kadar kabus gibi olmamıştı.
Kızım 10 bucuk aylık ve Emerken ısırıyor 😕
Isırdığında gözlerine bakıp ısırma annecim acıyor diyorum bu sefer de dudağını bükerek ağlıyor..
Yavrumla en çok bağ kurduğum, hem ruhunu hem karnını doyurduğum emzirmek olayı artık işkence gibi olmaya başladı..
Üst dişler de çıkmaya başladı daha tam çıkmamış hali bile acı veriyor. Tam çıkınca daha beter mi olacak..
Ay çözüm bulan yazabilir mi ne yapmalıyım bu konuda.💓