1,5 yaşında oğlum var, sabah 7-8 gibi kalkıyoruz öğlen 11.30 da banyo yaptırıyorum, 12 gibi yatırıyorum akşamları da 9a doğru mamasını yiyor banyosunu yaptırıyorum 9 buçuk gibi uyutuyorum şu an ayağımda sallıyorum mesela ☺️ banyo sayesinde çok rahat uyuyor havalar çok sıcak malum oturduğumuz yerde terliyoruz bir de bebişler çok hareketli daha çok terliyorlar