Ben de ikizlerimi sabah en geç 19:30’ta banyo ve en geç ikisi de 21:00’de uyumuş oluyorlar. 4 aylık oldular ve göbek bağları düştüğünden beri bu rutini bozmadım akşam saatleri gelince banyo ve mama istiyorlar resmen 🥰 istisnai durumlarda dışarda olduğum ya da gece uykusuna erken daldıkları zaman sırf duş için uyandırmıyorum yine aynı saat uyku uyuyorlar 🙏🏻