Aras-27 merhabalar bebeğiniz hayırlı olsun, çok geçmiş olsun. biz iki aylıkken ilacı bıraktık değerleri yüksek çıkmıştı ama içimiz rahat etmedi geçtiğimiz ay hem biz hem kızım kan verdik tekrar ve sonuçlar iyi çıktı.bebegim yoğun bakımda kalmıştı onun etkileyebileceğini söylediler herhangi bir sorun yok.insallah sonuçlarınız güzel çıkar 🤲🏻